Blauw in de Lidl

De mens ontwikkelt zijn merkenvoorkeuren doorgaans tussen het zesde en het vijftiende levensjaar. Dan wordt bepaalt of je Coca Cola gaat drinken of Pepsi. Dan wordt bepaald of je Adidas schoenen koopt of Nike, en welk merk spijkerbroek je de rest van je leven zult dragen. Ook wordt vastgelegd in welke supermarkt je boodschappen gaat doen. Voor mij is dat de Albert Heijn. Dat heb ik zo geleerd van mijn ouders. Geen haar op mijn hoofd die zou overwegen om ooit een Jumbo of een Emtee binnen te lopen. Alleen de kleuren al. En die andere mensen. Onlangs had ik geen keuze en moest ik de Lidl in. Demonstratief gewapend met mijn blauwe AH-tas begaf ik mij op vijandig terrein. Binnen twee minuten stond ik weer buiten. Het was vreselijk. Ik hoor daar niet thuis. Volgens mij heeft niemand me gezien en dat is maar goed ook. 19|06|2014

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

Terug naar boven